11. Rectas e ángulos
Obxectivo 1: Realizar construcións xeométricas sinxelas con axuda dos instrumentos de debuxo.
Criterio 1.1
Coñece e utiliza procedementos para o trazado de paralelas e perpendiculares.
Criterio 1.2
Constrúe a mediatriz dun segmento e coñece a característica común a todos os seus puntos.
Criterio 1.3
Constrúe a bisectriz dun ángulo e coñece a característica común a todos os seus puntos.
Obxectivo 2: Identificar relacións de simetría.
Criterio 2.1
Recoñece os eixes de simetría das figuras planas.
Criterio 2.2
Dada unha figura, representa a súa simétrica respecto a un eixe determinado.
Obxectivo 3: Medir, trazar e clasificar ángulos.
Criterio 3.1
Clasifica e nomea ángulos segundo a súa apertura e as súas posicións relativas.
Criterio 3.2
Nomea os distintos tipos de ángulos determinados por unha recta que corta a dúas paralelas e identifica relacións de igualdade entre eles.
Criterio 3.3
Utiliza correctamente o transportador para medir e debuxar ángulos.
Obxectivo 4: Operar con medidas de ángulos no sistema sesaxesimal, expresados en graos e minutos.
Criterio 4.1
Utiliza as unidades do sistema sesaxesimal e as súas equivalencias.
Criterio 4.2
Suma e resta medidas de ángulos expresados en forma complexa.
Criterio 4.3
Multiplica e divide a medida dun ángulo por un número natural.
Obxectivo 5: Coñecer e utilizar algunhas relacións entre os ángulos nos polígonos e na circunferencia.
Criterio 5.1
Coñece o valor da suma dos ángulos dun polígono e utilízao para realizar medicións indirectas de ángulos.
Criterio 5.2
Coñece as relacións entre ángulos inscritos e centrais nunha circunferencia e utilízaas para resolver sinxelos problemas xeométricos.
Comenta este artículo …